Kategoriat
Uncategorized

Huono kunto

Moi !!!

Yö oli melkoisen pitkä ja unta tuli varmaan 10 minuuttia yhteensä. Käytännössä valvoin koko yön kipujeni kanssa. Seittemän aikaan Sari heräsi ja puoli yhdeksän aikaan Sari lähti viemään minua työpaikalle.
Sinne meno oli kyllä huonoa idea mutta minusta oli tärkeetä, että pääsin käymään sielä.
Tarkotus oli olla toimistolla ainakin puolipäivää mutta käynti jäi aika lyhyeksi kun alkoi oksettamaan ja pyörryttämään. Sen verran kuitenkin olin, että kerkesin nähdä Rahiksen vieraan ja esittäytyä mutta siihen se jäi. Kaupunginjohtaja oli kanssa paikalla hänenkin kanssa kerkesin vaan kätellä.

Vieraat lähti tutustumaan taloon ja minä lähdin kotiin. Autossa oli otettava jo muovipussi leuan alle kun yökötti niin paljon.  Kotona lääkettä ja sänkyyn pitkälleen.

Päivällä sain nukutuksi pikkusen mutta väsymys on aika kova vieläkin. Selekä on kipee ja vasen jalka on tulessa. Hermosärky on aika tulista.

Ilta on menny vaan ollessa ja etsinnässä on ollu hyvä asentoa, jossa voisi olla pitempään paikallaan.
Nyt ootellaan, että pääsee sänkyyn ja toiveessa olis myös saada unta.

Hyvää yötä.

Kategoriat
Uncategorized

Aurinko sen kun paistaa….

Moro !!!

Niin paistaa mutta ei minulla ihan niin kirkkaana mutta pikkusen paremmin kuitenkin mitä eilen. Aamulla sänkyyn kömmin pikkusen vaille viisi ja ylös nousin jo seittemän aikoihin. Sari heräs viideltä ja voiteli selekään kipurasvoja toiveissa, että se helpottas eloa. Sen ainakin teki, että selkä viileni mutta auttoko rasvat, niin en ossaa sanoa.

Sari lähti töihin ja minä jäin sänkyyn makoilemaan mutta seittemältä nousin ylös kun ei voinu ennää olla paikallaan. Unta tuli siis noin tunnin verran ja niillä on menty tämä päivä.

Kymmenen aikoihin oli pakko lähtee ulos. Otin koirat mukaan ja käveltiin pihaa ympäri pari kertaa ja muuten huuhailtiin melkein tunnin verran ulkona. Kuistilla nautittiin kissojen ja koirien kanssa auringosta 🙂
Ulkona olo teki tosi hyvää päälle ja mieli oli hetkessä paljon parempi. Aurinko todellakin paistoi ulkona ja kyllä tekis mieli lähtee hiihtäään suolle. Nyt se kuitenkin on mahdotonta mutta jos vaikka lähipäivinä pääsin kun on niin komiat ilmat. Kamera kaulaan ja menoksi heti kun se on mahdollista.

Päivää piristi paljon kun postilaatikossa oli uusi digikuva-lehti 🙂  Sitä plärätessä meni pari tuntia mukavasti. Keskustelua lehdestä käytiin myös twitterissä jossa lehti sanottiin olevan pyllystä ! Testejä tehtiin mm D4 kameralla mutta jpeg kuvalaadulla ? Eli kameran oikeita arvoja ja se just mikä niissä on hyvää, ei testattu ollenkaan. (Siinä syy miksi se on pyllystä).
Itse kuvaan RAW:lla nykysin aina kun Jari siihen opasti ja neuvo. RAWilla kun kuvaa ihan kaikki informaatio on editissä käytössä mitä ei ole jpeg-laadussa.

Lehteä en voinu lukee yhdellä kertaa kun välillä piti kävellä kun ei voinu olla paikoilaan mutta mukavaan aikaan lehti tuli, se oikeesti piristi 🙂

Selekä on siis ollu tänäänkin aika kipee ja käveleminen on ollu aika kivuliasta ja ilman lääkettä ei ole voinu olla vaan säännöllisesti on pitäny sitä ottaa. Huomenna on tarkotus mennä töihin oli olo mikä tahansa sillä työpaikalle tullee Rahikselta porukkaa käymään ja halluun olla mukana siellä vierailun aikana.  Se, että jaksanko /pystynkö olemaan koko päivän niin ainakin toivon jaksavani.

Aika tylsä ja aika pitkä päivä oli tämä päivä mutta se mikä on positiivistä, kipu ei ollu ihan niin kovaa kuin mitä eilen. Päivään ei ole kuulunu kävelyä lukeenottamatta oikein mitään ihmeellistä.
Onneksi huomenna on parempi päivä 🙂

Öitä.

Kategoriat
Uncategorized

Siinähän se

Iltaa !!!

Päivällä sain kun sainkin pikkusen nukutuksi. Paljon on menny lääkettä ja piikeile olin jo lähdössä mutta kyyditys ei sitten onnistu, joten turvauduin lääkekaappiin.
Vielä voisin lisätä paljonkin tuohon päivälliseen purkaukseen mutta yksi mikä on minusta tärkeää niin se kun on koskenu jonkin aikaa putkeen, alkaa hermot menemään pienemmästäkin asiasta. Mitään krtiikkiä ei oikein suvaitse eikä oikein mitään keskustelua. Tässä hyvin usein tullee siten paha mieli jollekkin tai kaikille. Toisten on vaikeaa ymmärtää sitä mielialaa joka päässä vallitseen kivun maailmassa. (Enkä nyt tarkota pelkästään vaimoa/lapsia vaan kaikkia ympärillä olevia ihmisiä).

Kyllä on ollu pitkä päivä kotona ja vaikka ulkona paistoi taas aurnko kirkkaalta taivaalta se ei minun mieltä liiemmin kirkastanu vaan oikeestaan päin vastoin. Mieli teki ulos temmeltämään tilan hommia mutta kun ei nii ei.
Sen verran illalla sain itteeni liikkeelle ja pyysin Saria mukaan pienelle pyöräilylle. Pakko oli saada happea. Sari lähti mukaan ja poljettiin 3 km joka oli jus sopiva lenkki. Polkeminen tuntui niin selässä kuin polvissa mutta hammasta purren eteen päin sillä raitis ilma teki päälle hyvää.

Kun fillarit oli parkissa, oli olo ok kun pääsi liikkeelle. Heti sen jälkeen taas lääkekaapille ettei tarviis istua naama virneessä koko iltaa. Samaan aikaan alkoi taas lentopalloa Kangasalalta jossa Kangasala pelasi finaalia Viestin kanssa. Viesti vei ottelun 3-2.

Nyt on menossa puolestaan huippu futista Bayern vastaan Juventus. Bayern johtaa ottelua 1-0 ja maali tuli ennen kuin minuuttiakaan oltiin pelattu. Hienoa futista 🙂 Bayern teki just toisen maalinsa !!!!

Ajatuksissa on huominen aamu ja päivä. Harvoin jään pois töistä mutta nyt taitaa olla viisainta jäädä kotiin hoitamaan itteensä. Ja jos vielä huomenna olen näin kipee, on mentävä piikeille terveyskeskukseen.

Taitaa mennä yökin aika pitkälle ennen kuin pystyy menemään sänkyyn. Kuinkahan kauan tämä nyt kestää taas ? Toivottavasti jo huomenna olis paremmin, sillä tätä ei jaksa.

Parempaa huomista odotellen, hyvää yötä.