Kategoriat
Uncategorized

Aamu treeniä ja ilta peliä

Moro ja molskis !!!

Niin vain tuli nukuttua se kolme untia aika kevyesti vielä 🙂 Kuitenkin menin sänkyyn vasta aikaseen aamulla. Loikoilin sängyllä aika pitkään  taas.
Tänään meillä oli aamutreenit jotka alko klo 10.00 ja loppu klo 12.00. Nyt ei hirveesti hypitty koska muutamilla oli peli illalla.
Treenit meni tytöillä oikein hyvin ja se saatiin mitä haluttiinkin. YP:t sai nostaa palloa kunnolla ja keskarit sai iskeä paloa paljon. Passarit sai passata ja syöttää.
Minäkin olin kohtuullisen hyvässä kunnossa vaikkakin ilman lääkettä en olis selvinny. Treeneistä kun pääsin kotiin, lääkettä ja sen jälkeen oli unien aika. Päikkärit oli pakkko ottaa kun väsytti niin kovasti. Noin tunnin verran uinuin ja pian sen jälkeen oli lähdettävä takas urkkatalolle kattomaan N2 puolivälieräpeliä.
Parti oli hävinny edellisen kohtaamisen Ylivieskassa suoraan 3-0 ja nyt oli paikka pistää peli poikki ensin 3-jotain ja sitten kultaisen erän jälkeen kädet pystyyn voiton merkiksi.
No aina ei käy niin kuin suunnittelee….. Raporttia TURNAUS osiossa.

Hallilla kirjotin koko matsin vihkoon ja tein havaintoja ilman kameroita. Harmi vaan kun joutui istumaan paikallaan, alko selekä ilmotella olemassa olostaan 🙁
Kontkasten kyydissä pääsin kottii takas ja melkein saman tien aloitin kirjottamaan rapsaa matsista.  Särkylääkkeen oon joutunu ottamaan mutta luojan kiitos, kipu ei ole ennää niin kovaa.

Tähän päivään kuuluin paljon lentopalloa ja mikä mukavinta, oli tosi hauskaa päästä taas ihmisten ilmoille 🙂 Paljon tuttuja olikin liikkeellä.
Nyt vielä pakottaa selekää aika kovaa mutta toivon mukaan huomenna on vieläkin perempi kuin mitä tänään oli.

HYVÄT YÖT.

Kategoriat
Uncategorized

Ihmisten ilmoilla

Terve !!! (Lääkkeiden avulla) 🙂

Tavalliseen tapaan meni tämäkin yö eli mitää ihmeellistä tai poikeavaa ollu sitten muutamaan yöhön. Sen verran oli kyllä, että aamulla väsytti ihan vihlo sen verran lujaa.

Aamu kahvin jälkeen tuntui jo, että kipu hellittää pikkusen ja niin lähdin A-likkojen treeneihin. Oli aika hauskaa lähteä ihmisten ilmoille pitkästä aikaa 🙂 Toki olis ollu vielä ok, jos olisin jääny vaan kotiin.

Klo 11.00 olin salilla ja kuusi urheilijaa oli siellä myös. Pikkusen väsynyttä meninkiä alku oli mutta onneksi se muuttui pikkuhiljaa hyväksi meiningiksi. Yhteen asti likat urheili ja sen jälkeen pidettiin huilia pari tuntia. Osa meni kuka minnekkin ja minä + kolme muuta mentiin pizzapostiin syömään.
Kävelin salilta pizzapostiin vesisateessa ja askel ei todellakaan ollu kovin pitkä. Vaikka matka oli melkoista tallustamista oli mukava kävellä.
En oo ihan äsken syöny niin hyvää ruokaa kuin mitä sain pizzapostissa nyt ! Tilasin kanaa valkosipuliperunoilla  ja voi, että se oli hyvää. Kastike suorastaan loistavaa 🙂

Ruokailun jälkeen takaisin yhtä pitkillä askeleilla kuin tulomatkakin. Välillä piti ottaa lääke kun ei meinannu tulla mittää etenemisestä. 🙁 Perillä salilla olin aika finaalissa ja mielessä kävi, kotiin lähtö.

Jostain sitä vaan saa virtaa. Kun treenit alkoi, jaksoin taas innostua lentopallosta 🙂 Yksi pelaajista lähti pois kun hällä alkoi juhlat Joensuussa. Viisi palloilijaa jäi treenaamaan vastaanottoa ja puolustamista.
Vastaanotosta tein tilastot kentän reunalla ja jokaiselle tuli vähän yli 30 nostoa. Ilokseni voin kertoa, että vasta B-tyttö Ella M voitti vastaanoton onnistumisillaan. Muutenkin Ellan tekeminen on harpannu ison askeleen eteen päin 🙂 Onnea Ella 🙂

Treenit lopetettiin puoli viisi ja hommia jatketaan aamutreeneillä klo 10 alkaen. Minulle jäi hyvä mieli näistä treeneistä ja kun oli kahdet treenit, niin kerkes jotain tekemäänkin. Toistoa ja jokainen tyttö sai reilusti ja se jos mitä nyt kaivattiin.
Aamulla onkin sitten kevyet harkat ja niissä keskitytään passaamiseen ja aamulla tulle mukaan nyt myös keskarit. Tänään yypeet oli tulessa ja huomenna keskarit.
Oli kyllä mukava olla treeneissä mutta sillä oli tietenkin hintansa. 🙁

Ehtoolla rakas vaimo teki oikein urheilijaruokaa sillä uunissa oli läjä wilhelmiä ja campinkiä !!! 😀 (Oli myös salaattia paljon). Meillä ei ookkaan ollu pitkään aika krillimakkaraa eikä tuota oo edes tehny mielikään. Mutta kyllä se maistu 😀

Yläkerrassa on melkonen ryminä kun Tarun kaksi kaveria on yökylässä. En tiedä hyppiikö ne pituutta siellä vai juokseeko he kilipaa kun rytiseen siihen malliin 😀 On se mukavaa kun on mukavaa 🙂

Päivä oli mukava mutta aika raskas. Nautin paljon kun olin salilla ja ihmisten ilmoilla pitkästä aikaa. Nautin taas niin paljon olosta, että alko näin illalla miettimään miten kivaa oliskaan jos saisi olla terve. Mieli meinaa väkisin mennä mollivoittoseksi kun miettii nääitä asioita vaikka voisi vaan olla iloinen, että pääsi tänään salille ja ihmisten ilmoille. Outo tapaus on tämä ihminen.

En tiedä miten paljon tämä päivä vaikuttaa tulevaan yöhön tai miten paljon huomiseen mutta eipä kait tuota kannata miettiä vaan antaa mennä.

Öitä.

Kategoriat
Uncategorized

Selän hoitoa

Moro !!!

Yö meni pikkusen paremmin kuin edelliset mutta en vieläkään saanu nukutuksi kunnola. Aikaseen aamulla taas kömmin sänkyyni ja väsytti ihan hillittömästi mutta pyörimiseksi se taas meni.
Nyt oli hyvää se, että pystyin sentään olemaan makuulla 🙂 Kasin jälkeen nousin ylös sängystä mutta vielä menin takas hetken päästä makoilemaan. Unta en ennää kyllä saanu mutta hyvää teki makoilu.

Aamupäivä meni vaan ollessa ja pakotusta kuunnellessa mutta ihan ei niin kovaa koskenu kun eilen.
Kahdelta Sari lähti käyttämään terveyskeskuksessa uusilla piikeillä.  Kaks piikkiä laitettiin ja toiveissa oli kivutun hetki.  En tiijä mistä se johtuu mutta nyt taas kipulääke ei purassu niin hyvin kuin olis pitäny ? Eilen se toimi minusta paremmin. Outoa tämä kipu on ! Ihmeellistä kun toisena päivänä piikit auttaa ja toisena taas ei?

Alkullasta alko sohvalla  ramasemaan siihen malliin, että oli mentävä makuuhuoneeseen viltin alle. Taas sain otettua pienet tirsat 🙂

Ilta puolestaan on menny seuratessa U19 vuotiaitten poikien EM-lentopalloa. Suomi voitti Serbian 3-1 joka on todella iso voitto. Serbia nyt kun on aika iso lentopallomaa. HYVÄ SUOMI !!!

Puolestaan aikuisten miesten jääkiekossa nähtiin melkoinen paukku kun Norja voitti Suomen 3-1 !!!! Suomi ei ole hävinny Norjalle sitten 1964 !!!! Siitä oli jjo pikkusen aikaa. Vaikka kyseessä on harjotusmaaottelu, ei Suomen pitäs hävitä Norjalle millään ilveellä ! Nyt vain kävi niin 🙁

Nyt on oikein mukava kun kipu on hellittäny jonkin verran mutta vieläkin vähemmän sitä voisi olla. Vielä kun nuo lääkkeet alkas purra paremmin niin kohtahan tässä pääsee taas ihmisten ilmoille.
Pitkään on nyt kestäny tämä vaihe ja nyt olis jo aika alkaa tulla niitä hyviä päiviä. Ei tätä jaksa kovinkaan pitkään tai sitten on nukutettava pariksviikkoa jottei tunne mittää.

Nyt ei auta kuin ottaa vielä lääke ja kokeiltava jos saisi nukuttua. Huomenna olis salila treenit ja olis mukava jos voisin olla sellä mukana. Väkisin hampaat irvessä en kuitenkaan aijo sinne mennä.
Tärkeetä olis saaha likkojen nyt treeniä alle kun välierät on 20. 4 Laihialla. Onneksi sinne on kyyditys kunnossa ettei minun tarvii ajaa 🙂

Haukotuttaa sen verran nyt, että hyvää yötä.