Kategoriat
Uncategorized

Touhun päivä

Molskis !!!

Eilinen oli mitä oli ja iltaa kohde se ei ollu ollenkaan mukava. Tänään aamulla tuntu ettei saa mitään aikaseksi kun väsytti niin paljon ettei menannu jaksaa edes kahvia keitää. Aikani sohvalla lojuessani keräsin agressiota sieluun ja lähdein ulos metsurin kamat yllä ! Äkäpäissäni kaadoin seitsemän puuta (Jalan pakusia) tuosta marjapensaiden viereltä. Se oliko se viisasta en tiedä mutta ainakin oli mukava hetken verran tehdä jotain hyödyllistä 🙂
Voin kyllä sanoa, että mehut lähti ukosta ja tuntu, että silmissä sumenee mutta selvisin hengissä. Sari tuli tueksi ja turvaksi siihen mutta siitä en kerenny kauaa nauttimaan kun oli jo lopetettava hommat. Saha takasin hyllyyn ja kamat päältä pois ja suihkuun.

Lääkettä piti ottaa ennen ja jälkeen. Lepoa, ruokaa, lepoa ja sohvaa. Siinä oli eväät , että selviisin salille treeneihin. Onneksi tänään oli pelitreenit jossa ei oikeestaan tarvinnu kuin tehdä alotuskuusikko ja homma hoitu kuin itsestään. C/B-tytöt voitti treenipelin koottua joukkuetta vastaan 2-1 🙂 Hyvä mummelit !

Toiset treenit alko pienen tauon jälkeen jossa sitten syöttelin ja heittelin kevyitä neppipalloja verkon yli. Nämäin treenit näytti erittäin hyvältä ja tänään oli sellaista menoa, että paremmasta ei oo väliä 🙂 Tekeminen oli oikein hyvää ja kovaakin loppua kohden 🙂

Nyt selekä on aika kippee ja ei auta kun toivoa ettei se nyt olis suuttunu liian paljon tämän päivän tolskaamisista.
Perjantaina pitäs olla kuitenkin vireessä koska lähetään kohti SM-välieriä Laihialle. Sinne olen lähdöss hyvällä ja luottavaisella mielellä. Kaksi parasta lähtee finaaliin toukokuussa ja uskon, että me ollaan niitä lähtiöitä !

Eilen oli todella lämmin päivä ja aurinko paistoi kirkkaalta taivaalta ja lumi sai kyytiä oikein urakalla. Tänään ei ihan aurinko paistanu vaan vettä ripotteli mutta se ei haitannu yhtään ja ei mee kauaa kun viimeisetkin lumet on häipyny pihamaalta.

Kevät tullee ja hyvä niin. On oikein mukavaa kun ei tarvii laittaa kolmea kerrosta vaatetta päälle lähtiessään liikkeelle. Kesä on tervetullut jälleen kerran.

Öitä.

Kategoriat
Uncategorized

Kevät

Hello !!!

Liian väsyny ja kipee kirjottamaan mitään.

Öitä.

Kategoriat
Uncategorized

Sohjoa piha täynnä

Molskis !!!

Nyt voin taas kertoa, että parempaan päin ollaan kait menossa. Yö oli ok mutta alkuyö ei juurikaan naurattanu mutta aamuyö oli puolsetaan hyvä koska nukuin silloin 😀 Kuudelta heräsin mutta en jaksanu nousta millään ylös, olinhan ollu vasta pari tuntia siinä. Jäin makoilemaan siihen ja pikkusen vielä sain nukutuksikin  pieniä pätkiä.  Sekin oli hyvä juttu. Loikoilin melkein puoli yhdeksään asti ennen kuin nousin ylös. Kerran siinä välissä kävin hakemassa Tarmalin mutta palasin takas peiton alle.

Aamupalan jälkeen vielä nettiä uutisten muodossa ja tietenkin facea.
Meidän pihatie ja pihamaa on nyt tosi loskassa kun vettä on satanu ja se on pehmittäny lumen. Siinä on tosi vaikee kulkea ja vaikeeta on tulla autolla kotiinkaan tai lähteä kylille. Sari parka mutta hyvin hän selvitti tiukat paikat 🙂 Sari on joutunu nyt ajamaan kaikki meidän ajot ja minä olen saanu istua vaan kyydissä 🙂

En ollu ihan varma oliko viisas päätös lähteä traktorilla työntämään loskaa pois mutta joka tapauksessa lähdin. Takalana paikalleen ja menoksi. Loskaa piisasi sitten oiken urakalla ja tuntui, ettei se lopu ollenkaan. Tunti meni kuskatessa sitä pois jotta kulkeminen helpottuu.
Kulkeminen varmasti helpottu mutta minun olo ei parantunu vaan päin vastoin. Istuminen traktorissa ja rytke ei tehny selälle hyvää ja ennnen kuin sain loppuun hommat oli keskeytettävä. En vain yksinkertaisesti pystyny ennää jatkamaan mutta onneksi sain päätiet kuntoon.

Sisälle sipaksti kun alkoi pyörryttää hitosti ja tuntui, että oksennus tulee millä hetkellä tahansa. Pikkusen sain vettä juotua ja siitä sohvalle selälleen. Yhtä-äkkiä olin hiestä märkä ja olo oli tosi heikko. Aikani maatessa olo parantui mutta selekään pakottaminen säilyi. Levossa kerrankin pakotus vähän helpotti myös.

Lepo meni niin pitkälle, että varmaan sain otettua pikku tirsat siinä mutta kovin pitkä ne ei ollu. Pienetkin tirsat ovat tervetulleet 🙂

Klo 16.00 alkoi C/B-tyttöjen treenit ja minusta oli oivallinen hetki lähteä kattomaan miten ne mennee. Täytyy sanoa, että oli todella hienoa, että lähdin kattomaan, sillä neidit veti niin hyvällä sykkeellä treeniä ettei paremmasta väliä 🙂 Pelillinen palloharjoittelu sujui kuin olisivat ikänsä sitä tehneet 😀 On kannattanu olla poissa vähän aikaa jotta huomaa kuinka hyviä nämä neidit oikeesti on 🙂 Hienoa tytöt. Paikalla oli myös Anu joka oli kuumeessa mutta silti vaan tuli paikalle ! Meitä hulluja on siis enemmänkin 😀 No tuloon oli varmasti syynä myös se, että tytöt pääsi yleensä treeneihin. Mukana oli myös Sari joka oli minulle kuskina.

Viideltä lähdettiin Sarin kanssa kohti Joensuuta koska minulla oli siellä Liiga-Riennon hallituksen kokous. Kokous oli tärkeä sillä ensinnäkin olin ollu poissa parista edellisestä kokouksesta ja tänään oli tärkeitä asioita päätettävänä. Kokous meni hyvin ja päätökset syntyi hyvässä hengessä, hieno ja antoisa kokous. Kokouksen loppumetreillä minulla oli hankalaa. Selekään alkoi koskea istuminen siihen malliin, että piti seisoskella kun ei kärsiny istua. 🙁
Pois lähdettiin noin puoli kymmenen lllalla. Sari oli Satun luona sen aikaa odottamssa. Kotiin päästyä vielä pikusen lääkettä ja nyt ootellaan taas pääsyä nukkumaan. Olis aika proota jos ei tarviis ootella taas viiteen kuuten asti, että voisi mennä sänkyyn.

Tänään oli mukava päivä ja ilman näitä ongelmia tämä olis ollu mahottoman hyvä päivä. Huomiseksi on luvattu aurinkoa ja huomenna on varmasti myös minulla aurinkoinen päivä ja huominen on varmasti parempi myös selän kannalta. Onneksi me ei vielä sitä tiedetä.

Öitä.