Kategoriat
Uncategorized

Töistä palaveriin

Tervehdys !!!

Aamulla taas ennen kuutta ylös ja työpaikalle koska Sarilla oli aamu. Kahdeksaan asti olin yksin kunnes väkeä alkoi valua toimistoon.
Päivä meni valokuvien parissa pitkälti mitä nyt aikseen aamulla tein videoo tai enemmänkin hipistelin sitä.
Aamupäivällä oli vielä passikuvaus joka meni aika nopeesti ja hyvä tuli.

Taas lähdin pikkusen vaille kahden ja aika nopeesti vielä koska minulla oli palaveri Outotekcin tiloissa. Outotecillä siksi, että siellä oli palaveri sponsoroinnista. Ilokseni voin kertoa, että Outotec lähti sponssaamaan ensikaudella B-tyttöjä melkoisen hienolla tavalla 🙂 Outotec pukee likat uusiin peliasuihin kaudella 2013-2014 🙂 Todella upea juttu !!!

Onnistuneen ja hyvän palaverin jälkeen oli taas kiire kotiin ja sieltä kauppaan ja siitä suoraan Joensuuhun valmennuspäälikkö Paanasen Antin pitämään palaveriin. Palaveri oli akatemia valmennuksen saloista ja tulevasta toiminnasta.  Miten tästä edetään, jokainen saa miettiä sitä aina seuraavaan palaveriin asti. Työkaluja saatiin mukaan ja ajatuksia palaveri herätti minusta paljon. Yhteistyöllä edelleen saadaan parasta mahdollista aikaseksi.

Joken kanssa oltiin Outokummusta kahdestaan liikkeellä ja minusta oli oikein mukava, että oltiin paikalla. No, minun piti ollakkin paikalla kun sen aikoinaan alulle laitoin. Olishan se ollu noloa jos en olis ollu tai en olis muistanu olla paikalla  🙂 Onneksi oli hälytys puhelimessa 😀

Kotona olin taas noin yhdeksän aikaan illalla ja melkein heti alotettiin grillaamaan makkaraa ja tosi hyvää kasvislisäkettä 🙂
Nyt on maha täynnä hyvää ruokaa ja olen aika valmis painumaan sänkyyn nukkumaan.
Selkä on ollu vieläkin parempi ja olo sen myötä kanssa parempi. Onhan se outoa kun ei koske kovaa 🙂

Olishan se mukavaa jos saisi olla vielä tässä tilassa pitempään 🙂

Oli miten oli mutta nyt suihkuun ja sen jälkeen nukkumaan…..

Hyvät yöt.

Kategoriat
Uncategorized

Komiaa oli tänäänkin

Ciao !!!

Aikaseen taas ylös ja Cubalaista kahvia naamaan jotta veri alkaa virtaamaan kropassa. Töihin kampesin kahdeksaan tai pikkusen yli 🙂 Sari toi minut toimistolle ja itte hän meni pitämään esittelyä.

Päivä meni mukavasti hommiakin tuli tehtyä 😀  Ainut missä meinas mennä hermot niin ediuksen kanssa tolskatessa. Taas ilmeni vanha vika, eli kun tallentaa työnsä, seuraavan kerran kun avaa, palikat on siirtyny hiukan ja synkat ei oo kohillaan 🙁 Siinä sitä sitten ihmetellään miten saa takas.

Kahdelta Sari tuli taas hakemaan kotiin ja kotona tuli älytön uupumus !!! EI auttanu kun heittäytyä sängylle pitkälleen. Tovin verran sängyllä ja sen jälkeen alkoi paviljongin rakentaminen. Oltiin jo pikkusen saatu rakennusta alulle ja tänään sitten loppuun asti.
Paviljongista tuli oikein hyvä ja yllättävän iso se on. Sisälle mahtuu porukkaa ruokailemaan tai muuten iltaa istumaan.

On se vaan hieno. Nyt vielä lattia ja kalusteet niin passaa iltaa istua :)
On se vaan hieno. Nyt vielä lattia ja kalusteet niin passaa iltaa istua 🙂

Kasaamiseen meni muutamia tunteja yhteensä ja täytyy olla tyytyväinen noihin ostoksiin. Grilli on kanssa tosi hyvä ja tuskin maltan oottaa, että päästään pitämään grilli-iltoja pihalla 🙂

Ilman Sari apua tuo ei olis vielä pystyssä pitkään aikaan.
Yhdessä tekeminen oli oikein mukavaa 🙂
Lopuksi oli vielä Tarukin mukana mutta kun siirrossa. Paviljonkia piti siirtää kasauspaikalta noin 30m lähelle sen oikeeta paikkaa.

Juuri kun saatiin valmiiksi ja siirrettyä paikoilleen alkoi tuulemaan ja satamaan vettä. Facessa varoteltiin tuulen mukaan lähtemisestä ja niin vielä pitä käydä raahaamassa isot kivet kulmiin ettei se lähe omille teilleen ilmojen tielle. NYT EI LÄHE !!!

Iltaa istuessa ja lääkkeiden vaikutusta odotellessa tapahtui ulkona jotain selaista jonka vuoksi oli pakko mennä ulos kattomaan ihmettä. Sari oli sängyllä pitkällään kun houkuttelin hänet mukaan ulos.
Pihamaa ja luonto ympärillä oli muuttunut TÄYSIN oranssiksi !Oli aika aavemainen näky kun joka paikka oli keltaisen oranssia.

Kaikki muuttui Oranssin keltaiseksi
Kaikki muuttui Oranssin keltaiseksi

Näky ja tunne oli samanlainen kuin aikoinaan auringonpimennyksen aikaan. Todella maaginen olo mutta samalla mahtavan näkönen. Kauaa ei värit ollu ja ne katosi yhtä nopeesti kuin oli tullukkin. Onneksi sain napattua muutamia kuvia puhelimella tästä huikeesta värimaailmasta.

Ruohikkokin näytti oranssilta, sama rakennukset !!!
Näky ei varmaan unohdu ihan heti.

Melkoisen mukava päivä tänään mutta rakentamisella oli hintakin. Nyt koskee selekään ja lääkettä piti ottaa jo ja nyt ootellaan vaikutusta.
Pari päivää menikn hyvin. Toivottavasti hyvät päivät jatkuvat, sillä tähän voisi tottua 🙂

Huomenna taas aikaseen aamulla töihin kunSarilla on aamuvuoro. Huomisen jälkeen on taas pyhäpäivä ja sen ajattelin uhrata meidän pihamaalle jos selekä sen suo. Perjantaina on sitten kauan odotettu MINIMAAJOUKKUELEIRI !!! Leiri on jo toinen uudella rymllä mutta minulle se on ensimmäinen tämän ryhmän kanssa. Voitte vaan arvata miten mukava sinne on taas lähteä. Se henki, se vilpittömyys, se riemulla tekeminen 🙂
No, ei mennä asioiden edelle vaan koitetaan nyt saada nukutuksi ja koitetaan päästä aamulla työmaalle 🙂

Öitä.
 

Kategoriat
Uncategorized

Mukava päivä

Tervehdys !!!

Tänään oli oikein mukava päivä ja nyt oli kivutkin sellaisella tasolla, että pystyi olemaan melkein normaalisti. Pieniä pistoja oli muutamia mutta ne meni aika nopeesti ohitse.
Aamulla ylös ennen kuutta ja kun Sarilla oli aamuvuoro niin se oli myös minulla. Toimistolla oli taas aika hiljasta puoli seitsemän maissa mutta kahdeksan aikaa alkoi porinaa olla totuttuun tapaan 🙂

Tänään ohjelmassa oli lauantain sirkus /orkesteri kuvien selailua ja editoin pikkusen videoo. Kun menee noin aikaseen toimistolle alkaa noin kymmenen aikaan väsyttää paljon ja silloin vauhti hiljenee.

Kahteen asti olin toimistolla kunnes lähdin tokmannin kautta hakemaan Saria töistä. Sain ostettua uuteen krilliin kaasupulloon letkun ja pään.  Samalla ostin sipulia jotka aijon istuttaa ja syksyllä sitten satoa korjataan 🙂
Tänä keväänä meinataan laittaa paljon vihanneksi kasvamaan jotta syksyllä ja talvella saadaan syödä omia vihanneksia. Perunat kuuluu myös istutuksiin.

Illalla oli meillä Partion verkkareiden sovitus ja jokainen meistä saa mittatilaustyönä uudet verkkati päälleen ja ne olis jo jopa Power Cupissa päällä 🙂 Mittailujen jälkeen oli vielä vuorossa tyttöjen puulaakit. Toinen voitettiin ja toinen hävittiin ja se tiesi, että tytöt voitti PRONSSIA aikuisia vastaan 😀 Hienoa tytöt, upeeta 🙂

Puulaaki pronssimitallistit Taru, Sanni, Ella, Janika, Laura,Katja, Riitta ja Hentsu.
Puulaaki pronssimitallistit
 Oik.alhaalta:Taru, Sanni, Ella, Janika, Laura,Katja, Riitta ja Hentsu !Voimaa on

Kieltämättä peli näyttää välillä oikein hyvältä ja oli ilo katella sitä. Toki sekoilua mahtui sekaan muutamia kertoja mutta tässä turnauksessa se ei haitannu 🙂

Jokainen sai pelata ja varmasti teki hyvää voittaa aikuisia turnauksessa 🙂

Tästä alkaa nyt sitten valmistatuminen Poweriin ja se on jo reilun kuukauden päästä Mikkelissä. Hyvin keretään reenaamaan sitä varten.

Kotona olitiin Tarun kanssa noin kahdeksan aikoihin ja heti alettiin testaamaan meidän uutta krilliä.

Makkarat tulille ja Sari oli tehny jauhelihapihvimassan valmiiksi ja kun grillissä on parilla, onnistui pihvit siinä oikein hyvin 🙂

Pihvit oli todella hyviä ja eikä tuo Wilhelmikään pahalle maistunu 😀

Maistui oikein hyvältä
Maistui oikein hyvältä

Nyt on todettu grilli tosi hyväksi ja kelvolliseksi. Saa jäädä taloon 😀
Sari uhosi, että kesän ajan kaikki eväät tehdään sitten ulkona j syödäänkin ulkona paviljongissa kun se aan nyt valmistuisi.
Paviljongista on jo kulmakehikot pystyssä mutta ei juuri muuta olekaan. Eiköhän tuo syksyyn mennessä ole jo valmis.

Niin kuin sanoin, tänään oli oikein hyvä ja mukava päivä. Näitä soisi enemmän.
Huominen on takuu varmasti vieläkin parempi 🙂

 

Hyvät yöt.