Kategoriat
Uncategorized

Minari osa 2

Ciao tutti !!!

No ei nyt hirveen paljon tullu nukuttua mutta sen verran, että hyvin jaksoi päivän tolskata lentopallon parissa. Aamulla treenien jälkeen ruokailu ja siitä levolle mutta miten ollakkaan löysin levon sijasta itteni Savonlinnasta OKL hallilta katsomassa C-tyttöjen/poikien Itä-Suomi Cuppia 😀
Pari tuntia pyörähti siellä oikein mukavasti ja oli hienoa tavata tuttuja. Pelit jäi minun osalta kesken kun lähdin takaisn Tanhuvaaraan minareiden pariin. klo 17.30 alkoi illan viimeiset treenit. Hyökkäys oli edelleen se meidän teema ja nyt hyökkäystä tehtiin lentopallon kanssa eikä tennispallolla 🙂

Tänään oli jo pikkusen vaikeempaa touhuuminen salissa koska kipuja alkoi ilmaantua. Eikä se ole kyllä ihme kun olen heilunu paripäivää näinkin paljon.

Minarit on nyt jo nukkumassa ja itekkii palasin kämppääni vaövontakierroksen jälkeen. Vielä ainakin kerran käyn kiertämässä ja kattelemassa, että kaikki on hyvin.

Hieno päivä ja hieno ilta !

Öitä.

Kategoriat
Uncategorized

Minari ja Tanhuvaara :)

Molskis !!!

Täällä sitä taas ollaan ja voin vaan todeta, että mukavaa on 🙂
Matkaan lähdettiin Iida-Marian kanssa Okusta noin 12 jälkeen. Ihan suoraan ei päästy matkaan koska tietenkin unohdin paitalaatikon kotiin mutta onneksi vielä oltiin Okussa 🙂
Vielä ennen lähtöä kävin juomassa espressot kahvilassa ja siellä olikin mukava ylläri kun eräs ihminen kysyi, olenko Marko kaasinen ? Niin alkoi juttutuokio minimaajoukkueesta. Se oli koomista koska just olin lähdössä minarille 😀 Nämä ihmiset oli Järvenpäästä ja olivat lomailemassa Okussa. Heidän kavereita on täällä juuri nyt minarilla ja heidän lapset tulleevat seuraavalle minarille mukaan 🙂 Upeeta.
Miten minut tunnistettiin kahvilla johtuu siitä, että kyseinen ihminen on lukenu minun tätä plogia 😀 Hienoa on myös se 🙂 Kiitos kun kysyit ja kiitos juttutuokiosta 🙂

Matkaan päästiin siis pikkusen yl 12 ja perillä oltiin kahden jälkeen. Paikalle oli jo tullu paljon porukkaa ja lisää tuli koko ajan. Klo 15.00 oltiin kaikki auditoriossa jossa esittelin itteni minarilaisille. Kun jokaisella minarilaisella on omant tavoitteet niin pitääähän minullakin olla ja se tavoite on -20kg seuraavaan Italian matkaan mennessä. Aikaa sille on 15kk ja uskon, että pystyn siihen kun vaan saan tarpeeksi tukea tekemiselle. No, ompahan nyt tehty tästä julkinen ja lupaus minareille täytyy pitää eli töihin Marko !!!!

Illalla meillä oli treenit 2,5 h ja teemana oli hyökkäys. Minun osalla oli kädet ja käsien toiminta iskun aikana. Voi pojjaat, että oli mukava olla pitämässä treenejä 🙂
Ainakin omasta mielestä treenit meni paremmin kuin hyvin  mutta se on minun mielipiteeni mutta ainakin näytti olevan hauskaakin ryhmissä 🙂

Treenien jälkeen oli vielä tarjolla rantasauna jossa kävin ja kävin myös uimassa. Outoa oli kun ei ollu enää jäätä ollenkaan järvessä ? Vesi oli lämmenny paljon mitä se oli vähän aikaa sitten. Nyt voi vissiin sanoa, että on tainu tulla kesä.

Saunan jälkeen (Klo 11.00) tarkistuskierros huoneitten luona, että kaikki on nukkumassa ja, että kaikki on hyvin. Hyvin tuntui olevan ja ei muuta kuin huoneeseen lepäämään.

Täytyy todeta tähän, että kyllä on upeeta olla taas mukana tässä hommassa ! Se sama ilo ja riemu näkyi jälleen noiden lapsien silmistä. Jokainen näytti nauttivan olostaan ja niin myös me valmentajat:) Hienoa olla minari 🙂

Nyt ei muuta kuin unta kuuppaan jotta jaksaa huomenna taas uudella innolla 🙂

Öitä.

Kategoriat
Uncategorized

Lepoa

Moro !!!

Nyt oli pasmat mennä sekasin kun havahduin vasta seitsemän jälkeen ylös ! Heräilin välillä mutta hyvääkin unta tuli 🙂
Todellaki kello oli lähes puoli kahdeksan kun nousin ylös ! Näin myöhään en muista makoilleeni aamulla.

Aamu alkoi Jarin tekemällä eli paahtamalla kahvilla. Yllow Bourbonia saatiin nautitittavaksi ja kyllä se olikin hyvää. Aamun ensimmäisen satsin tein suodatinkahviksi ja myöhemmin vielä espressoksi. Suodatinkahvina Bourbon oli todella hyvää. Suorastaan erittäin hyvää.
Myöhemmin tein samasta kahvista espressoa ja nyt se maistu paremmalta kuin eilen se ensimmäinen jonka tein. Yön aikana papu sai happea ja se maistui heti. Erittäin hyvää 🙂

Aamupäivästä lähdettiin Sarin kanssa pienelle lenkille fillareilla. 7km  pyöräiltiin ja se tuntui hyvltä.  Ennen lähtöä kinesioteippiä polviin ja menoksi.
Unelmissa on päästä fillaroimaan töihin ja takas. Painoa on saatava pois ja pyöräily olis hyvä tapa pitää itteensä kunnossa.

Huomenna alkaa pitkään odotettu lähtö MINIMAAJOUKKUELEIRILLE !!!! Ensimmäinen leirihän minulta jäi väliin kun olin koulutuksessa.
Minari liittyy paljonkin tuohon painoon sillä minarilla minun tavoite on minimi -15kg mutta jos hyvin menee niin -20 kg 🙂
Olishan se mukavaa jos seuraavan kerran kun lähdetään Italiaan minareiden kanssa olisin 20kg kevyempi 🙂

Päivä on mennyt muuten vaan huilatessa ja sohvalla möllöttäessä. Parituntinen puhelu piristi kyllä paljon. Raision suuri miehen PV1 alias Arton kanssa hurssattiin ainakin se 2h putkeen lentopallosta ja monesta muusta asiasta. Oli mukava rupatella 🙂

Ilta on ollu pitkä kun ei ole voinu mennä oikein uloskaan kun vettä on satanu tai voishan sinne mennä mutta onko se mielekästä, on eri asia.

Eikä tässä kyllä tarvii ennää pitkään ootella kun pääsee taas sänkyyn vaaka-asentoon.

Seuraavan kerran onkin jo kerrottavaa Savonlinnasta minarin ensimmäisen päivän tapahtumista 🙂

Öitä.