Kategoriat
Uncategorized

R.I.P Ossikissa

Stau !

Aamulla ylös viiden maissa tai hereille sillon ja ylös vasta puoli seitsemän. Seitsemältä Jussikin nousi ylös ja suihkun kautta aamupalalle.Aamupala oli loistava ihan niin kuin koko hotelli ja palvelu 🙂
Noin puoli yhdeksän lähetiin liikkeelle ettimään Nilsiänkatua ja aika helposti se löytyikin. Jussi jäi sinne haastatteluun ja minä tulin takas hotelliin makoilemaan. Yhdeltätoista luovutin hotellin ja suunnistin Johan&Nyströmin kahvilaa. Siellä sain nautti aivan upeesta kahvista jonka Jesse valmisti. Ensin suodatinkahvia ja vielä päälle espressoa 🙂 Nyt ainakin tiedän miten kahvi voi maistua hyvältä ! Kiitoksia mukavasta tuokiosta ja erittäin hyvistä kahveista 🙂

Jussi pääsi hyvissä ajoin pois haastattelusta joka oli menny muuten oikein hyvin ja usko on kova kouluun pääsemisen vuoksi.
Jokohan alkais ettiä asuntoa täältä 🙂

Iltapäivä vietettiin soppailemalla ja kävellen pitkin katuja. Tänään oli paljon esityksiä kaduilla ja niitä oli mukava katella ja olihan pari bändiäkin soittamassa Espalla.

Noin klo 16 lähettiin Sarin siskon luokse kyläilemään ja täällä päätettiin jäädä yöksi koska aika vierähti nopeesti ja mukavempi on ajella päivällä pois.

Suruakin riitti tälle päivälle kun meidän kissamme Ossi, lähti kissojen taivaaseen 🙁 Ossilla oli ikää jo lähes 16v ja oli paras kissa koskaan meillä. Yksi perheen jäsen on pois 🙁 mutta onneksi muistoissa pysyy. Ossi oli siitämukava, että istui ja antoi tassua kun pyysi 🙂 Ossi oli todellinen ystävä  ja rakas meille kaikille. Ikävä tulee olemaan suuri pitkään. Hyvää matkaa OSSI ja vielä me nähdään.

 

Kategoriat
Uncategorized

Työpäivän päätteeksi Helsiniin

Hellurei !!!

Aamulla ani varhain ylös ja töihin jo ennen kukon pieraisua ! Sarilla oli aamuvuoro ja niin sitten minullakin. Se oli oikeestaan hyvä molemmille 🙂
Minä lähdin töistä pikkusen vaille kaksi Jussin luokse ja sieltä Sari hakemaan töistä nyt kotiin. Sari kun oli kyydissä mentiin Siwaan hakemaan fairia, ohi fillaroi eräs tuttu jolle huusin, että vuokraa pirssiä muutamaksi päiväksi !!! No sehän kävi ja niin meillä oli auto  millä lähteä Helsinkiin 🙂 🙂 )
Muuten oltaisiin tultu saabilla jossa on hiihtoliiton hyväksymät renkaat alla ja venttiilikin nakuttaa 🙁 Nyt se jäi Sarille kotiin.

Me lähdettiin Jussin kanssa kohti Helsinkiä noin puoli kuusi ja perillä oltoiin klo 22. Matka sujui hyvin eikä isompia ruuhkia ollu eikä muutakaan härdelliä.
Ensin käytiin pikkusen kävelemässä ja ihmettelemässä miten paljon valoja on tässä syrjäkylä pahasessa. 😀

Pienen kävelylenkin jälkeen oli oikein hyvä mennä hotellin ravintolaan syömään. Enää ei ollu mutta kuin pizzaa tajolla ja oikeestaa hyvä niin, sillä pizza jonka söin oli niin hyvää ettei sanotuksi saa ! Olin ennen kuvitelu syöväni hyvää pizzaa 🙂

Hotelli Paasi on upea hotelli ja  huoneet on tosi siistit ja hulpeat. Täällä kelepaa immeisen kölliä 😀

Aamulla ylös seittemältä ja aamupalan kautta Jussi pääsykokeisiin. En vielä tiijä mitä itte teen päivän ? Uskon, että juon ainakin pari kupposta espressoa alan putiikeissa. Yksi paikka pitää käydä testaamassa ja se on Johan& Nyström. Siitä on ollu niin paljon jo puhetta, että pakkohan se on käydä siellä maistelemassa herkkuja 🙂 Voihan se olla, että Parkkalin Jessa on siellä myymässä sitä herkkua 🙂

Hienosti hoitu tämä päivä ja niin vain ollaan Helsingissä vaikka alku olikin pikkusen hankalaa 🙂 Nyt kokeilemaan miten uni maistuu melkoisen hyvässä vuoteessa 🙂

Öitä.

Kategoriat
Uncategorized

Töitä ja treeniä

Moromoro !!!

Ylös sängystä hyvissä ajoin ja tarkotus oli lähteä töihin jo aikaseen mutta empä sitten jaksanukkaan lähteä. Lähdin normaalisti kahdeksaan.
Heti aamusta tuli passikuviin porukkaa ja yksi opiskeliakorttiin. Ihmeitä en juuri taas saanu aikaseksi

Kahdelta lähdin Jussin luokse sopimaan miten ja millä lähdetää kohti Helsinkiä huomenna.
HUOM! Jos sinulla on auto jota voit vuokrata minulle ja Jussille torstai illasta lauantai iltaan ota yhteyttä !
Hitto, että alkaa ottaa pattiin huolella kun meidän toinen auto on EDELLEEN huollossa !!!!
Toiselle autolle on todellakin tarvetta.

No, Jussin kanssa käytiin kelassa ja työkkärissä jotka pompottelivat meitä vuorotellen toiseta toiselle. Siis ihan normaalia !
Tämän päälle käytiin kahvilla kuppi ja tassussa jossa palvelu pelaa edelleen todella hyvin 🙂

Äkkiä vielä kauppaan ja siitä kotiin. Kotona pikkusen ruokaa ja saman tien harkkoihin matoskalle. Alun fyysisen treeninjälkeen teemana oli vastaanotto jota hinkattiin noin 45 min ja sen päälle puolustusta eli hiha hommia oli tänä iltana paljon. Samalla reissulla kerroin tulevasta kesästä ja mitä tehdään. Aika puntti painotteinen kuukausi on tulossa powerin jälkeen on tiedossa. 🙂

Illalla kotona vielä kävin kesänaapurin luona laittamassa vesipumpun paikoilleen ja siellä on kaasujääkaappi jonka asensin käyttökuntoon.
Iltapalaksi krillattiin parit makkkarat ja olihan paistumassa paprikaa ja maissia 🙂 Hyvää oli 🙂

Jos kaikki mennee hyvin ensiyönä lähden töihin taas jo ennen seitsemää koska Sarikin mennee aamuun. Pääsempähän aikasemmin pois valmistatumaan Helsinkiin lähtöä varten.

Tänään tälläistä ja huomisesta kun ei vielä tiedä niin ei sitten hirveesti vatuloidakkaan sitä. Näillä mennään 🙂

Öitä.