Kategoriat
Uncategorized

Lepoa ja höntsäilyä

Moro !!!

En sitten lähteny töihin kun yö meni aika pitkälti valvoessa. Ei ollu mitään järkeä lähteä nyt notkumaan toimistolle vaan oli parempi jäädä kotiin. Lääkettä ja ja lepoa, siinä oli eväät tälle päivälle.
Iltapäivällä alko helpottaa ja pääsin jopa ulos. Ilma oli kyllä kuin morsian.
Sain sentään jotain tehtyäkin kun korjasin ruohonleikkurin vetonarun 😀 Samalla putsasin tulpan 🙂 eli ihan mitään tekemättä en ollu.

Pitihän sitä vielä ihailla puupinoja ja sen päälle vielä piti käydä silittämässä istutettuja koivuja 🙂 Toki ihailin vielä istutettuja kuusiakin. Kuuset vaan on edelleen pieniä ja saa etsiä niitä tuolta pöheiköstä. Hyvin näytti puut voivan, varmaan paremmin kuin minä 🙂

Ulkosaunaan

En mää ainakaan liian lähellä ollu kameran kanssa ! Onhan tuossa rakoa puolimetriä :)
En mää ainakaan liian lähellä ollu kameran kanssa ! Onhan tuossa rakoa metri 🙂

olis mieli tehny mutta en jaksanu lämmittää sitä. Yksi syy on myös kun luukut on niin alhaalla niin padassa kuin kiukaassa, se tekee höpöö selälle. Ei sitten käyty saunassa vaan suihku sai riittää.

Iltapäivästä noin kuuteen seitsemään asti oli jo aika oko olo mutta näin iltaa kohden on taas alkanu pakottaa. Jos joutuu menemään lääkekaapille saa Sari viedä töihin aamulla. Aamulla on mentävä koska passikuvia on otettava muutamia heti aamusta.

Tänään olis ollu hyvä päivä tehdä kotitöitä mutta eipä juuri voinu. No traktorilla ajoin pikkusen ja tasotin kasvimaan. Olisin halunnu tehä paljon muutakin mutta jätetään ne taas tuonnemmaksi.

Toivon mukaan huominen on parempi ja virtaa piisaa olemaan virkee ja positiivinen.

Öitä.

ps. Jokkiskuvat on netissä ja pääset niitä kattomaan tuosta ”kuvat” osiosta. Käviöitä on ollu päivän aikana satoja 🙂 Upeeta !!! 😀

Kategoriat
Uncategorized

No ei ihan helpolla pääse

Moi !!!

Ei pääse ei taas. On sen verran kipeet paikat jälleen kerran. Paikallaan olo on vaikeeta ja nyt liikkuminenkin on vaikeeta kun vasen polvi on turkasen kipee 🙁 Ei auta kinesiotkaan nyt.
Sari vei aamulla töihin  mutta loppuun asti en voinu olla Olisinhan tietenkin voinu pyöriä siellä mutta kovin mukavaa se ei olis ollu. Sari tuli yhdeltä hakemaan pois. Ennen kotiin menoa käytiin lunastamassa vaimolle polliisiasemalta rikesakko kun oli ajanu kameratolppaan 😀 😀 😀

Kotona ei muuta kuin sen parhaan asennon ettimistä ja huilaamista. Viideltä lähdettiin Tarun kanssa kohti Matoskaa ja treenejä. Tänään teemana oli hiki ja se oli heleppoa kun aurinko paistoin kirkkaasti ja oli kuuma.
Vähän kiustattiin jalkoja ja sen jälkeen treenien toinen teema oli syöttö. Osa osaa jo hyvin hyppysyötön ja uskon, että tuolla syötöllä ollaan hyvin mukana powerissa peleissä 🙂

Treenit ei todellakaan tehny hyvää minun jaloille ja selälle. Illalla en voinu tehä oikein mitään kotona. Yksi mikä harmitti, niin se kun en voinu ottaa lääkkeitä kun piti hakea Sari autolla illasta. Ei auttanu kun purra hammasta !
Sain sentään illan aikana raakaeditoitua kuvia jotka otin jokkis kisoista Ylämyllyllä. Kuvia on ihan liikaa 🙂 Koitan vielä laittaa ne nettiin muillekkii nähtäviksi. Viimeksi kun laitoin kuvat nettiin niin niitä kävi kattomassa 10 tunnissa 1500 ihmistä 😀 Mitenkähän nyt käy ?

Aamulla jos olen näin kipee, on viisainta jäädä kotiin. Ja jos vielä kivut jatkuu on edessä piikit.

Näin mentiin tänään elikä ei kovin hyvin pyyhi nyt mutta varmasti taas on se hyvä päivä tulossa 🙂

Öitä.

Kategoriat
Uncategorized

Jokkista

Moro !!!

Niin siinä kävi, että suuntasin aamulla kohti Ylämyllyä ja siellä jokkis kisoja. Päivä oli muutan ok mutta nämä kivut !
Tapahtuma oli oikein hieno ja mukava mutta polvet ja selekä olis saanu olla pikkusen terveemmät. Oli aika rankkaa kävelä aluetta ristiin rastiin jotta sai mahdollisimman monipuolisesti kuvattua autoja. No, kyllä sain kuvattua ja kortti näyttää kuvien määrän olevan yli tahannen reilusti !!! Riittää taas hommia. En kuitenkaan ala niitä kaikki editoimaan vaan laitan ne aika semmosenaan menemään.

Kyllä aika rankkaa oli vaikkakin mukavaa. Kuvia on katottavissa ehkä huomenna ehkä ylihuomenna. Parempi kun ei lupaa mitään nii ei tuu pettymyksiä.

Kotona rakas vaimo oli lämmittäny ulkosaunan jossa sitten sain hiekat pois silmistä, korvista…. jne.

Eiköhän tämä päivä ole tässä. Vielä särkylääkettä ja sen jälkeen koisimaan……

Öitä.

ps. Kyllä tuo 70-200 2.8 UMS puti on sitten hyvä !!! Suorastaan huippu. Harmi vaan kun se maksaa sen verran, että taitaa vielä minun kohdallani tuo aarre jäädä hankkimatta 🙁  Ehkä sitten joskus 🙂
Kiitos Reijolle mahdollisuudesta kokeilla tuota vempainta 🙂