Kategoriat
Uncategorized

Palautusta viikonlopusta

Terve !!!

Pari päivää meni kuin unessa ja väsytti iltaisin niin paljon, että en jaksanu kirjotella mitään mutta edelleenkään se ei haittaa mitään. Sen verran toki erästä lukijaa haittasi, että tuli tekstiviesti ja kysymys, että onko jotain tapahtunu kun päivityksiä ei ole tullu 😀 😀 😀  Kiitoksia vaan huolenpidosta.

Paljoa ei ole kerenny tapahtumaan kuitenkaan tässä parina päivänä. Maanantaina en kyenny menemään töihin ollenkaan kun tultiin vasta viiden maissa kotiin. Pikkusen huilasin ja lähdin hakemaan Saria yövuorosta kotiin.  Unta siis tuli noin tunti 🙁 Takaisin kotiin, särkylääkettä ja peiton alle.

Klo 12.00 nousin ylös kun minulla oli haastattelu urkkatalolla. Minusta tehtiin juttu erääseen lehteen joka on esillä 7.4. Puolitoista tuntia meni siinä ja haastattelu oli oikein mukava. Päälle otettiin vielä valokuvia salissa.

Siitä takas kotiin edelleen palautumaan. Olo on kuin olis jyrän alle jääny 5 kertaa peräkkäin. Vaikka olo oli mikä oli, oli se onnellinen ja hyvin positiivinen. Oltiinhan voitettu juuri tärkeä turnaus Vaasassa. 🙂

Illalla oli vielä edessä A-likkojen treenit. Mietin pitkään, että lähdenkö/jaksanko pitää ne mutta niin vain suoriuduin sinne ja oli hyvä, että suoriuduin. Treenit oli oikein hyvät ja mukaan tuli velä kolme kollia eli Jari, Antti ja Juho tuli kun heitä ei ollu omissa treeneissä enempää. Se sopi hyvin sillä näin saatiin varjokuusikkoon porukkaa 🙂
Tekeminen oi muutenkin nyt parempaa kuin varmaan koskaan aikaisemmin. Hyvä mieli jäi näistä treeneistä. Täytyy ottaa uusiksi vielä noin, että ukot körilläät tullee  varjokuusikkoon !

Tiistaina jo selvisin töihinkin ja sain jopa editoitua pikkusen ja valokuvia tuli muokattua. Ehtoolla lähdettiin Sarin kanssa avantoon ja voi pojjaat, että oli hieno aringonlasku. Kuva onkin edellisessä päivityksessä.

Avanto teki oikein hyvää mutta seuraava yö ei menny ihan niin kuin oltaisiin haluttu. En tiedä mistä johtui mutta kroppa oli tosi jumissa ja pakotusta riitti. Yö oli pitkä ja rasittava.

Keskiviikkona aamulla sen sitten huomasi. Herättyä oli hiukan kiukkua havaittavissa mutta koitan edelleen etsiä jotain positiivistä ja niin vain nytkin sellaista löyti ja päivä sai paremman alun.
Meni töihin jo aikaseen aamulla koska Sarilla oli aamuvuoro eikä meillä vieläkään ole toista autoa käytössä. Alotin heti editoimaan omaa juttua. Muutamat passikuvat oli päivällä ja päivän lopussa jouduin tekemään työtuntilistan kolmenkuukauden takaa !!! Onneksi minulla on jokainen tunti ylös laitettuna käsikalenterissa 😀
Muuten olis ollu aika ikävä muistella 🙂

Illalla meillä oli B.-tyttöjen treenit ja treenien alku oli hiukan väsynyttä eikä oikeestaan kukaan ollu kovassa vedossa mutta treenien loppua kohti mentäessä tekeminen parantui ja se näytti oikeinkin hyvältä 🙂

Nyt taas ootellaan, että pääsee sänkyyn huilaamaan ja jos olis hieno aamu, niin oli tarkotus lähteä fillarilla liikkumaan aamulla mutta taitaa jäädä vielä väliin kun lupailivat pikkusen lumisadetta meille.
Eli kyllä taitaa saapin keula vaan olla kylille päin.

Angel Pena minä ja Carlos Paez. Mathtavat kaverit !
Angel Pena minä ja Carlos Paez. Mahtavat kaverit !

Tässä vielä pari fiilistelykuvaa Vaasan keikalta 🙂

 

 

 

 

Alla olevassa on sellanen ilo ja riemu, että sanoin sitä ei voi kertoa, se pitä kokea 🙂

Fiilistelyä voiton jälkeen
Fiilistelyä voiton jälkeen

 

 

 

 

Tähän on taas hyvä päättää tämä päivä ja valmistaudutaan huomiseen ja on varmasti hyvä päivä 🙂

Öitä.

Kategoriat
Uncategorized

Ilta-aurinko

20130326-221326.jpg Metsäpalo vaikka on vielä talvi 🙂
Kuva on kolmikannasta avannolta illalla puoli seitsemän aikaan. Uepea ilima uida 🙂

Kategoriat
Uncategorized

Vaasan veri vapisi

Moikka !!!

Riento jatkaa MESTARUUSLIIGASSA !!! 🙂 Siinä päivän ja illan tärkeimmät !
Aamulla lähdin lenkille jo vähän ennen kuutta kun unta en saanu ja huoneessa oli muitakin nukkumassa ja en halunnu häiritä heitä..
Kävely aamutuimaan oli oikein mukavaa ja se piristi paljon. Lisäksi kävely auttoi kipeeseen selekään ja se alkoi vertyä.
Kävelyn jälkeen maistui aamupala erityisen hyvältä 🙂 Pieni huili ja sen jälkeen lähdettiin hallille aamutreeneihin. Tunti mätettiin palloa ja siitä syömään ja perään videopalaveri. Palaverin jälkeen huoltoa ja loikoilua enne peliä. Teippasin kinesiolla parin pelaajan polvet pelikuntoon ja ainakin palaute oli positiivinen teippauksista.

Kolmen jälkeen lähdettiin takas hallille ja klo 17.00 alkoi peli Kiistoa vastaan. Joukkueesta huokui tahto voittaa tämä ottelu ja samalla koko karsintasarja. Peli oli tosi hyvää ja pallo lähti kovaan vastustajan puolelle. Torjunta oli nyt se meidän ase ja siihen kun päälle vielä laitetaan Angel Penan ja Eriks Baiksin iskut päälle ja ennen kaikkea passari Carlos Paez oli huippu vedossa. Carlosin tehot oli 10/ +8 ja lopussa jäätävät kaksi ässää !!! Siihen päättyi peli, suoraan 3-0 VAMOS !!!!!! Liigassa jatketaan 🙂

Voitte vaan kuvitella miten riemukasta on ollu tulomatka ! Naurua ja iloista mielt on riittäny eikä sille näytä tulevan loppua 😀 Eikä kyllä pidäkkään tulla 🙂

Hetki sitten pysähdyttiin Vaajakosken apsille kahville ja nyt matka taas jatkuu ja uskoisin, että kotona olen noin neljän/ viiden välillä. Vaikka kilometrejä on paljon niin mukavaa on ollu ja aika mukavissa tunnelmissa kausi päättyi, päättyihän se voittoon 😀

Jatketaan tänään illalla 🙂 ROKA!!!