Kategoriat
Uncategorized

Lämmin päivä

Hello!!!

Oli mukava nukkua kohtuullisen hyvin 🙂 Aamulla olin ylhäällä jo ennen kuutta ja hereillä olin jo viiden maissa. Jotenkin aamu sujui hyvin ja olo oli mukava. Töihinkin kerkesin puoli seittemän aikoihin.
Työpaikalla sitten joku ratas pyöri väärin päin koska otin imurin ja aloin imuroimaan toimistoa ja imuroin sen kokonaan jo ennen seitsemää !!! ? En tiedä mikä meni mutta siistiä tuli 🙂 Meillä on oikeesti juhlat ja varmasti osa vieraista haluaa käydä tutustumassa meidän tiloihin ja sillon on parempi, että paikat on siistissä kunnossa.

Päivä meni kasatessa LIVE-lähetyskamoja kasaan ja niitä testailtiin. Parempi testata ennen kuin  on itse lähetys ! Hommat toimi aika hyvin ja kuva äänen kera lähti 😀
Tänään meilä oli myös taas kansainvälistä meininkiä kun meidän harjottelijan luona oli Italialainen vaihto-oppilas ja he olivat nyt päivän meidän luona. Iltapäivällä suunniteltiin ohjelmaa tai aikatauluja ja järjestystä juhliin.

Kahdeksi lähdin hakemaan Saria töistä ja siitä kotiin. Iltapäivä oli aika lämmin ja  Espresson jälkeen lähdettiin ulos aurinkoon. Kohta meillä olikin haravat kädessä ja haravoitii puoli pihaa siistiksi 🙂  Iliman paitaa sai haravoida ja vieläkin oli kuuma.

Viiden jälkeen puolestaan lähettiin Tarun kanssa urkkatalolle jossa C/B-tytöt pelasi taas puulaakia pelejä. Voi hurja, että olen ylpeä noista neideitä. Ekan pelin tytöt hävisi mutta siinä oli taas tosi upeita suorituksia. Toinen peli oli todella hyvää pelaamista ja siitä napsahti 2-1 voitto !!!! Aikuiset on kaadettu 😀 Hyvä syöttö, loppuun asti pelaaminen, hyvä puolustus ja sitten se hyökkäys ! Viistot onnistui hyvin ja se toi varmasti voiton 🙂 Oli upeeta olla katsomossa seuraamssa tyttöjen peliä. Miten hyvin katsomosta näkeekin pelin ja miten mukava oli huomata tyttöjen kehittyneen paljon vuoden aikana 🙂 Olen todella ylpeä jokaisesta pelaajasta !

vielä enne kotiin lähtöä sattuui Jussi Veijalainen eteen ja juttuahan piisasi ainakin tunnin ajan. Heinäkuun lopulla olis tarjolla matka Ukariin ja voi olla, että Marko istuu siinä mukana 🙂 Matka on F1 matka ja olen ollu tuon matkan aikasemminkin vuonna 2000 jolloin Mika Häkkinen voitti sen kisan. Oli hienoa olla Suomalainen sillon 🙂 Nyt sitten Kimi voittaa ja taas on upeeta olla Suomalainen 😀

Kotona odotti lämmitetty koti ja voi, että lämmin tupa tuntui hyvältä. On ilo kattoa eurosportilta snookkeria 🙂
Kauaan en jaksa kattoa kun väsyttää todella paljon muta koitan vielä pikkusen viivytellä nukkumaan menoa jotta saisin enemmän yöllä nukutuksi.

Tänään oli hieno päivä vaikka välillä meinas pikkusen hermoja kiristääkin mutta se kuuluu asiaan 🙂 Päivän parasta antia oli likkojen peli. Siitä jos mistä tuli hyvä mieli 🙂

Hyvin ylpeä heistä :)
Hyvin ylpeä heistä 🙂

Hyvää yötä.

Kategoriat
Uncategorized

Ajoissa töissä ja PARTION VERKKARIT 6.5 klo 17-19.00

Terve !!!

Niin vain kävi, että tänään aamulla olin ajoissa töissä ja niin ajoissa, että eilinen myöhästyminen tuli korvattua 🙂
Yö meni totutusti, eli heräillen sillon tällön asentoa vaihtamaan. Aamulla olin ylhäällä jo kuuden jälkeen ja kahvin ryystämisen jälkeen olisin voinu lähteä jo toimisolle mutta ihan niin aikaisin en kuitenkaan suoriutunu.
Puoli kahdeksan kuitenkin olin ja alotin taas tutkailemaan otettuja valokuvia. Lajittelin niitä ja toivon mukaan ne kaikki olis valmiina ensi torstaihin mennessä.

Päivällä kävin kuvaamassa nuorisotalolla nuorten tekemiä tauluja videoon. Harmia aiheutti meidän canonin 50mm objektiivi joka meinaa sanoa sopimuksen irti 🙁 Linssi ei tarkenna lähelle mutta kauemmaksi se vielä jekkasee.  Harmi, sillä se on yksi parhammista linsseistä joka meillä on.
sain kuitenkin teokset kuvattua ja hyvä niin. Videosta tullee elävämpi kun siinä on myös nuorten tekemät teokset nähtävillä 🙂

Päivällä alko taas selekään koskea ja ajatuksissa kävi jo käydä hakemassa piikit mutta jätin sen vielä. Jos päivät alkaa olla noin särkeviä on pakko hakee piikit.

Kahdelta lähdin kotia kohti ja siellä alko puhelimessa istuminen. Riennon asioita riitti ja on aika mukavaa hommaa järjestellä asioita ja nyt tuntuu oikein hyvältä Riennon tulevaisuus. Ensikausi tulle eteen hyvinkin nopeesti ja meillä on nyt asiat aika hyvällä mallilla 🙂  Säisän Jani on oivallinen mies hommiin ja ainakin motivaatiota riittää mikä on hyvä juttu !

Ehtoolla kävi vielä rakkaat naapurit kylässä. Ihmettelin mikä ikkunassa ropisee mutta se oli Anssi joka kolkutteli rankasaksilla ikkunaa 🙂 Lähti unenroippeet silmistä kun säikähdin sitä 😀
Kadonneet rankasakset löytyi maasta kun lumi oli sulanu pois. Sakset katos talvella hankeen töitä tehdessä.
Mukavaa rupattelua tovin verran ja Cubalaista kahvia ryystäen tuokio oli mukava 🙂

TIEDOTUS PARTION VERKKAREISTA

Maanantaina 6.5 Klo. 17-19.00  urheilutalolla on verkkareiden mittaus niille jotka sen haluavat. Vaatturi tullee mittaamaan jokaiselle oman mitan mukaiset verkkarit !!!!
Verkkarit on todella laadukkaat ja maksaa 45€. Myös tuulipuku on mahdollista tilata ja sen hintaa en tarkasti muista mutta jotain 70-90 € ? 
Verkkareita saa ostaa kuka vaan samaan hintaan kuin urheilijatkin. Nyt kannattaa ostaa asusteet vaikka jokaiselle perheen jäsenelle. 

Siinä vähän infoa verkkareista ja mikä parasta kun toimitaan nyt, niin saadaan ne päälle jo Poweriin !!! Ei muuta kuin koko perheen voimalla urheilutalolle 6.6 klo 17. 00 alkaen.

Päivä meni suhteelllisen mukavasti eikä iltakaan hullumpi ollu joten huomiseen on mukava lähteä. Huomenna onkin töissä hommia edessä sillä toimisto on siivottava ja saatava edustuskuntoon sillä sunnuntaina on VÄLKE ry:n 21 vuotis syntymäpäivät ja sinne on tulossa porukkaa en edes tiedä kuinkan paljon. AVOIN.TV:n tilatkin on saatava näyttämään siistiltä 🙂 Ihan kuin ne ei aina olis 😀
Juhlan puhujana toimii Pekka Sauri !!! Vanha tuttu mies yöradiosta 🙂 Ohjelmaa on paljon ja päälle saa vielä mahan täyteen ruokaa 🙂 TERVETULOA PAIKANPÄÄLLE ONNITTELEMAAN 🙂 ps. tilaisuus ”ehkä” livenä netissä !

Nyt ei auta muu kuin leipä naamaan ja sen jälkeen koisimaan koska aamulla on todella aikaine lähtö töihin. Sarilla on aamuvuoro, joten minullakin siten on aamuvuoro !!!

Hyvät yöt.

Kategoriat
Uncategorized

Töistä Joensuuhun

Iltaa !!!

Aamulla hereille ennen viittä ja alkuyön sain jopa nukutuksi. Heräilyjä piisasi mutta se oli jo tiedossa, joten siitä ei sen enempää.
Töihin kerkesin vasta pikkusen yli kahdeksan kun piti käydä pankissa ja vatuloin kyllä kotona lähtöä siihen malliin, että ei ihme, että myöhästyin.

Laittelin valokuvia järjestykseen jotta ne saadaan pois päiväjärjestyksestä. Lisää kuvattavia on tulossa vielä aika paljon joten olis hyvä jos ei kertyisi ruuhkaa niistä.

Yhdeltä oli videokuvaukset ensikodin tiloissa ja se kesti noin puolitoista tuntia. Sen jälkeen otin kuvia Canonilla ja voi veljet, että meinas tulla hiki otsalle kun kamera ei ennää tarkentanu kohteeseen ????  Kyllä tuli epätoivo ja murhe mieleen kun ei saanu tarkennettua.
Onneksi tarkempi tutkinta pelasti 🙂 Still kuvat tullee videon alkuun esittelyyn 🙂

Töissä meni aika niin nopeesti, että tuli ihan kiire kotiin kun oli lähtö Joensuuhun. No, onneksi en myöhästyny paljoa vaan päästiin liikkeelle hyvissä ajoin. Joensuuhun piti mennä siksi, että nuorimmaisen LUMIA putosi noin 30-40 senttiä lattialle ja meni käytännössä ihan paskaksi !!!! Puhelin jäi huoltoon ja odotettavissa on minimissään 200€ lasku ja pahimmillaan semaksaa enemmän kuin mitä koko puhelin !!!! Näin on ja ei voi kun ihmetellä tätä systeemiä. Ei voi myöskään kuin ihmetellä miten hölömöjä oltiin kun ostettiin teinille älypuhelin ? Että pittää oppia aina kantapään kautta nää asiat.

Joensuussa käytiin samalla ostamassa kauan kaivattua Kuubalaista kahvia MokkaMaasta. Puoli kiloa lähti mukaan ja huomenna aamulla on varmasti hyvää kahvia tiedossa. Italialaisen tyhjennän takasisi pussiin ja tilalle Kuubalaista 🙂
Kotimatkaa varten otin mukaan läppärin ja mokkulan, että näen Tiikerit – Hurrikaani ottelun Kokkolasta. Onneks otin sen mukaan koska ensimmäinen erä olis muuten jääny näkemättä.

Ilta meni vahtiessa tuota matsia ja loppujen lopuksi Tiikerit vei kovan väännön jälkeen pelin suoraan 3-0 ja samalla se varmisti itselleen SM-MESTARUUDEN !
ONNEKSI OLKOON TIIKERIT !!!

Selekä on vihotellu tänäänkin mutta vielä se on pysyny suht kuosissa ja olen kestäny sen vielä. Huomenna on edessä nuorten tekeminen taulujen kuvaamista ja ja sen jälkeen aletaan tekemään videoo valmiiksi.

Mieli tekis tehä puuhommia kotona mutta siitä seuraa liian kipeet ajat joten annetaan se vielä olla. Puita pitäs kyllä kaataa tulevia talvia varten. Vielä ei kovin kovaa hätää ole mutta jo seuraavana talvena alkaa olla kun viimekesänä ei juuri lisää tehty näitten kipujen takia.
Tänä keväänä/kesänä on pakko kaataa, jos en minä sitten joku muu joutuu tekemään ne.

Nyt vielä hampaiden huuhtelu ja siitä sänkyyn loikoilemaan kun väsyttää niin pirun paljon.

Ei muuta kuin huomiseen…. Öitä.