Kategoriat
Uncategorized

Murheellisen kaupungin maa, Outokumpu

🙁 !!!

Alku hymiö kuvastaa sitÀ tunnetta joka nyt vallitsee rinnassa. Miksi ja mikÀ tÀhÀn on johtanu ? Syy ei ole pelkÀstÀÀn kivussa tai etten saisi nukutuksi vaan, syy on se, ettÀ meidÀn rakas kulttuurisihteerimme Maarit on irtisanoutunut virastaan pitkÀllisen epÀtietoisuuden ja painostuksen vuoksi.
PÀÀtös on hyvÀ ja rohkea hÀnelle itselleen mutta suurtakin suurempi vahinko Outokummulle !

KÀsittÀmÀtöntÀ mutta totta. En olis uskonu, ettÀ vielÀ nÀinÀ aikoina voidaan ihmistÀ savustaa niin paljon, ettÀ se johtaa tÀllÀiseen ratkaisuun. HÀvettÀÀ !

Facessa on paljon juttua tapahtuneesta ja en jaksa alkaa kirjottamaan koko rimpsua tÀnne mutta sen sanon, ettÀ kÀrsijÀnÀ tulee olemaan Outokumpulaiset ihmiset ja etenkin elÀkelÀiset ja eri yhdistykset. Maaritin panos on ollut vertaansavaille olevaa.
MinĂ€ todellakin haluan olla nĂ€kemĂ€ssĂ€ sen virkamiehen ja vaikka kaivokselta jonkun joka on iltaisn neuvomassa elĂ€kelĂ€isiĂ€ miten tapahtuman ilmotuksia tehdÀÀn tai keittĂ€mĂ€ssĂ€ kahvia jossain illan istujaisissa. Voi se toteutua ”mÀÀrĂ€yksestĂ€” kerran pari mutta, ettĂ€ vuosien ajan. En usko.

Nyt omaa pallia havittelevat voitte rauhassa pitÀÀ omat juhlanne ja nauttia työnne tuloksista ! Olkaa onnellisia ja toivokaatte suurempaa valtaa ja  palkkaa itsellenne !

Onkohan lÀhiaikoina tulossa joku uusi virka/virkoja, kenties ?

Yli 20 vuotta Maarit palveli meitÀ sellasella ilolla ja energialla jottei paremmasta vÀliÀ. Nyt tÀmÀ ilo ja energia loppuu elokuussa ja alkaa ankeammat ajat niin yhdistyksille kuin meille kaikille.
Painostus, ahdistus on ohitse. Itse teen omat ratkaisuni ensiviikolla miten menetelen tÀmÀn inhottavan asian  kanssa.

Parasta mahdollista uutta elÀmÀÀ Maarit ja kiitos siitÀ mielettömÀn suuresta ilosta jota saimme sinulta nÀinÀ aikoina jotka olit kanssamme tÀÀllÀ.

Kaikkea hyvÀÀ Maarit